H&M ALLTSÅ

Dagsmålet idag är att bli pigg och glad. Har bestämt mig för att inte göra ett skit idag, men det regnar  indikationer på att jag borde tröstshoppa. Har redan fått fem sms plus ett mejl angående 100 kronors rabatt på H&M. Kan man typ inte kräva 600 kronors rabatt då?



Berättade jag det sjuka med mitt H&M-club medlemskap förresten? Vintern 2008 var det en jävel som snodde min plånbok och efter det har jag inte haft ett clubkort att dra på H&M. Jag har gjort EN internetshopping för 300 spänn där och kan därför omöjligtvis kommit upp i de 2000 kronorna som krävs för att slippa böta varje år.
Men NEJ! På min shoppingrapport stod det glatt att jag kommit upp i den summan. HOW?

Går tjyven bananas med mitt H&M-kort eller har det blivit liiiite fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0