Fredag den 5:e

Idag är jag väldigt busy och har gått upp tidigt bara för att hinna med allt. När Jonas slutat jobbet ska vi åka och kika på domslutet. Jag är spänd. Händer det ingenting så tänker jag nog aldrig vittna igen, för då är det helt jävla meningslöst. Isåfall hänger lagen löst och jag kan lugnt uppmana er att springa ut gå gatan och slå ner vem som helst utan straff. Jättetrevligt för psykon som tycker att sånt är trevligt.

Ska göra mig iordning och dra in till stan och do some serious shopping, för att sedan sola och därefter ta en joggingtur. Det är göttigast o springa med ordentlig sol, trevlig musik och nya brallor.



Ikväll kommer lite folk över till oss; ska lyssna på Emmas äventyr i Indien, snacka skit och kolla film :)

Ha en trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Suzie

Blondinbellor hela högen!

2010-03-05 @ 22:53:41
URL: http://susannawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0