dom coola katterna hänger på donken

Tjatja. Hemma efter en hård dag på mitt intelligensbefriade jobb. Sitter och ser snygg ut i någonting som luktar filtreringsmaskin och cheese. Freeescht.
Igår var Jonas' päron samt mami och steeevie här. Vi bjöd på mat och dryck och satt och snackade. Förvånansvärt trevligt måste jag säga. Hade dock jättedåligt samvete för att mami ställde in sin afterwork. Men men. :) Kul och mysigt att de uppenbarade sig!

Snart ska jag hoppa in i duschen och göra mig snygg för ikväll blir det tacos med Mickan och Emma och senare vidare för melodifestivalen. HÖ. Hatar typ melodifestivalen men det är rätt kul med rätt folk.
Yiihaa



smell yah later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0