på brödmarknaden

Det har varit en helschysst dag hittills faktiskt. Vaknade, hör och häpna, redan runt sju och har lyckats hålla mig vaken sedan dess. Hade emmadejt i stan vid tio, snackade skit och hälsade på alla coola kids på bk. Sweet.
sen halkade jag hem till Sofia och lyckades dra ihop en riktigt go ceasarsallad. Lyxade till det med en muffins till efterrätt. Har kommit på att jag inte tycker sötsaker, känns helt meningslöst egentligen. Undantaget är dock viss choklad och lakrits, känns som om det är det enda som verkligen är värt att lägga kalorierna på liksom.
Då kränger jag hellre pommes eller ngt annat skit.

kände mig som en jävla inkasso, men nu har jag faktiskt så jag klarar mig tills på måndag. Synd att lönen inte kommer innan helgen. Hade varit fint att svira runt på stan på lördag i mina nya skor som ligger i ett paket på Homebuy.

Fick precis besked om att det bär av till elgiggen i vilken minut som helst, emma skulle tydligen ragga upp ngn teknikpryl.

Hell yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0