I promise I'll be kind, but I won't stop until that boy is mine.

Jävlar alltså. Eftersom jag bränner dagböcker för fullt nu i dagarna tänker jag börja blogga igen. Fett med ångest, *not.
Jonas åker till Frankrike om några dagar så jag tänker ersätta vissa cravings med långa joggingturer och gympass och därmed få ut vissa aggressioner som jag haft de senaste åren.

Igår mixtrade jag lite med min mobil, och helt plötsligt hade jag kopierat alla nummer från mitt gamla simkort till telefonen. Det var då jag kom på att det var dags för en rejäl rensning på kontaktfronten. Ta upp gamla, slänga gamla. Som norrmannen för att bara nämna en. Shit, emsert var så vänlig att informera mig om denna komiska tragedi. =)
Precis som med kläder. Vissa är inte värda ett piss längre, går liksom inte ens över röven.


Nu ska jag träna med Evve, hänga på gymmet och snacka skit med henne is good shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0