about being fett ratad

Händer hela tiden. Söndagar är värst. När man vet att man gjort bort sig så in i helvete på köpet. Killjävlen helt hjälplös, hur 17 hanterar man en sån brud? Hur får man henne att bara dra? Man kan ju inte säga det rätt ut liksom. Att man inte vill klämma på hennes pattar och ha hett hångel.
En gång för några år sedan vräkte jag ur mig att en kille var gay bara för att han inte ville hångla med mig, men mest handlade det om att han hade flickvän. intalade jag mig själv. Efteråt insåg jag att jag antagligen varit fruktansvärt odräglig.
Det är så jävla orättvist intryck folk får av en då.
Vissa människor träffar man bara när man beter sig som ett drägg eller inte kan föra en normal konversation. That's it. Man kan inte vara älskad av alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0