valentine

Har en sån satans träningsvärk. Asset, låren och för att inte snacka om högerarmen. Badminton är en farlig sport, fick jag erfara igår. Råkade bjuda lite extra på mig själv, vingla till och dunsa in i den där vita kanten. Rumpan, ryggen och min värdighet fick sig en rejäl törn.
Men det är fint att offra sig ^^

Åt värsta goa plankie på pios igår. Det stank DEEJT därinne och på resten av stan men det är rätt mysigt att se ändå. Fast fördjävligt om man inte har någon. Då får man käka chokladtårta med en polare istället helt enkelt.

Nu ska göra mig iordning, ska snart kila till jobbet. Woho. 12-21.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu var jag påväg att skriva något riktigt elakt om din relation, men håller på de :)

2010-02-15 @ 12:57:11
Postat av: Malin

eyyyyy

2010-02-15 @ 18:11:04
URL: http://perfectspring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0