den 25:e smäller det

Dagen började med fullkornshavregryn och mjölk. Sjukt äckligt men så går det när man inte har råd att köpa flingor och är för lat för att diska grötgrytan. Jonas blir typ galen om man inte gör det direkt för det sitter tydligen som klister om man låter det stå några timmar.
Trots detta var jag lycklig för IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR MAJSANS LÖNEDAG!!



chillade ner på stan och satte i mig en go kinesbuffé tillsammans med Mickan och Dennis. Micket fint. Dennis satt dock i telemöte när vi kom så någon arg brud fräste åt oss att gå någon annanstans. Jaja. Vissa tar livet liiite för allvarligt trots att de själva typ jobbar på mackefackedonken eller är telefonförsäljare.

Efter det rullade jag vidare i vattenpölarna till Mirage där Emma köpte ut lite sjyssta frisörgrejer till mig. Skittrevligt. Hon lyckades även reda ut mitt fågelbo och slänga in lite najsig toning. Slipper man se ut som en psatt kyckling liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0