spännande onsdagar

Sitter o käkar frulle bestående av två knäckisar med smör på. Inte sådär jättespännande men flingsen är slut och jag pallar inte hålla på o göra havregrynsgröt med disk och allt vad det innebär.
Lite senare ska jag gymma asset av mig med Evie, det var på tok för länge sedan. Helvetesförkylning, säger jag bara.
Innan dess ska jag skicka in mitt CV till ett jobb som jag är sjukt sugen på. Fatta fräscht att kunna få gå omkring i något annat än unisexskjortor och brallor som tar fram dom mindre snygga sidorna av höftpartiet. Inte knallröd i ansiktet av att ha kutat omkring som en kåt iller med mascara.
Hade varit fint med ett annat jobb med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Suzie

Illrar är ju sjukt söta!!!

2010-02-17 @ 14:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0