Roligare än såhär blir det inte ikväll

Jag blir jätteorolig i kroppen av att vara ensam. Speciellt på helgerna. Därför händer det bara när jag mår som jag mår ikväll. Därför är nog min lever jättearg på mig.
Boyfriend & co är på fest hos legendariske festfixaren Fiddeluring och jag sitter här och luktar jordgubbe(!). Känns helt okej faktiskt.



Funderade ett tag på att dra igång massa OC. Sen kom jag på hur det blev när jag röjde igenom skiten sist. Började överdramatisera, lipa och hålla på tills slevin sa att jag fick skärpa mig och lägga ner. Sög mig dock kvar tills det bittra slutet.
Blev jättedåligt när Marissa dog. Är jättekul att läsa gamla VR där det stod att den enda som hade en chans att lyckas var Mischa Barton. Yeah right. She is just as dead as Marissa herself.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0