no shit

Idag släpade jag mig upp halvåtta. Hela natten har jag haft galet ont i huvudet och en halvtimme runt tvåtiden ägnade jag åt att försöka väcka min hårt sovandes pojkvän för jag behövde verkligen värkisar. Tillslut upptäckte han nog att han aldrig skulle få sova i lugn och ro om han inte gick upp och tryckte i mig ngt smärtstillande.
Men man kan ju inte ligga och knarka tabletter hela dagen så det blev linje 20 till stan för att terra sture med brudingarna.
Martin var snäll och hade fått muskler i tinningarna för att han numera missbrukar tuggummi då han *stolt* slutat snusa.

tror att jag har järnbrist så jag tryckte i mig asmycket broccoli till lunch? det är väl järn i det va?

Kommentarer
Postat av: Suzie

Ja, har hört att alla mörkgröna grönsaker innehåller järn.

2010-02-04 @ 21:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0