månadsbudget...?

Slevin sa att bussen från bushen kunde bli sen, så vad gör man för att slå ihjäl tid i halmstad? FAAN. Gina, monki, HM, Nordic, Vila....
Jag har verkligen inte råd! Har betalat hyran och resterande räkningar. Nu återstår jävligt lite att typ äta mat för och ännu mindre att shoppa för. För att inte snacka om hur lidande mitt uteliv kommer bli. Får väl snart investera i massa socker och börja tillverka egna grejer att dricka i källaren. Det borde väl en apa kunna göra. Sen kan jag börja tillverka massa stämplar till stans kassa uteställen.
Där kan man verkligen spara pengar. För jag måste ju kunna ha min mobil.

Saknar sommaren och sture, ska dit på torsdag med susie och fredrik och irritera martin.


Kommentarer
Postat av: Suzie

Du, irritera inte Martin mer. Jag har gjort det mer än nog. Han hatar säkert mig nu, så mycket som jag har tjatat på honom om att hänga upp min tavla.

2010-02-03 @ 14:41:05
URL: http://susannawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0