I wanna wake up in the city that doesn't sleep

Jag var precis med om någonting småläskigt. Satt precis och funderade på att jag var galet sugen på att åka till New York. Tror du inte mitt sjuka helvete precis loggar in på min sparsamt använda mejl och ser AU PAIR I NEW YORK med feta bokstäver.
Det är såå meningen.


Igår jobbade jag stängning med lilla combon. Det var ngn iddi som hade fyllt upp syruptankarna till bredden så jag fick sitta som ett annat retard och hälla ut allting i stora muggar. Låt mig tillägga att dessa INTE ENS SKA VARA HALVFULLA.
Så frustrerande. Verkligen. Saken blev ju inte bättre av min huvudvärk heller. Får snart ta o erkänna att jag också kan bli sjuk. Kände mig ju lite odödlig där ett tag då jag lyckades ducka för varenda influensavibb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0