grötie grötie

Igår var en skittrevlig dag faktiskt, det brukar bli det när man tar ut sig som fan på träningen och sen få ta en varm och lång dusch.
Satt o fikade med Emma igår kväll. Brun som bajs var hon men lika trevligt för det =) När jag satt där på el donko lyckades jag även dra på mig lite extratider vilket resulterar i att jag nu sitter i mina fula arbetskläder och käkar havregrynsgröt. Fungerar bra med gröt; man blir så sugen på att gå till jobbet. För om jag inte gör det så får jag leva på den här geggan resten av tiden jag bor här. Det slipper jag helst.
Skulle egentligen fikat med Mickan och Dennis idag men det blir ju inte så mycket tid över när man jobbar 12-21.

Jag vill bara skrika på mp3-helvetet. Fattar inte varför den gör så här mot mig. Jättedålig. Jävla teknikmagasinet.
GAH!

Kommentarer
Postat av: Suzie

Vad är det för mp3 som du har? Jag har en från teknikmagasinet och den har funkat i ett år nu :D

2010-02-18 @ 10:56:31
URL: http://susannawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0