apskit

Idag är jag INTE välkommen till UM klockan 16.30. För Harry-ngt är sjuk. Så jag får snällt vänta tills på fredag. Inte för att det är bland topp tio som jag gillar att göra, men det är fan viktigt att att jag knaprar mina piller.

Hantverkarna som skulle kommit i lördags (eller för i helvete 50 år sen) är här nu. För dom GIIIITER inte att göra det. Jag tycker mest dom snackar skit och fikar. Jag hör det omisskänniga ljudet från en termos som töms i en såndär mugg. HALLÅ!?!? Jag bor för fan i ett jävla katastrofområde. GIIIITER jag det?! Nepp.





Jag börjar klockan 11 så jag ska lägga på ett kol nu. donky here I come. Har inte ens fått svar från dom andra jobben. Så meningslöst. Jag skulle börjat plugga. Jävla skit.

Kommentarer
Postat av: slevin

mcmajsing. vi går någon kurs till hösten??? hade la varit kul?? eller???

2010-02-22 @ 19:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0