once you go pepparkaka, you never go tillbaka

Står med blondering i huvet och försöker komma på vilken tid jag la i den. Försöker även komma på vilket som är värst; ha i den för lång tid eller för kort tid. Hm.
Bakgrundssound är fifa och två skrikande, öldrickande, rapande små pojkar på 22 bast. Ganska rogivande.
Är lugn och fin nu när jag fått kek iallafall. Fick ett rejält humördip på jobbet så hänz tryckte in lite milkshake i käften på mig. Galet beroende av mitt blodsocker. Funderar på att skaffa dropp som pytsar ut jämnt med energi hela tiden. Always on top liksom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sture tycker också att det är viktigt att man äter så fort det är något.. för då kanske det är det som är.....något? Eller .. det är i alla fall bra att gå ut i köket för då brukar man komma på att man är hungrig....

2010-12-30 @ 22:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0