Because I want you.

Det finns två grejer som jag ofta tänker på och fasar för. Det ena är att en passerande hundägare som plockar bajs på impuls ska kasta DET DÄR efter mig. Det andra är att prova mina röda dieseljeans. Fruktansvärt snygga och fruktansvärt små.
Har precis ägnat en kvart åt att genom mer eller mindre hjälpsamma metoder hoppa och dansa i djävulens 25:or. För fem minuter sedan lyckades jag knäppa knappen så nu sitter jag och lider mig igenom den tveksamma uttöjningsmetoden. Fan vad bra jag är!


Känner mig nöjd med livet i övrigt. Har köpt påskägg åt mami och Jonas och planerar att ta ett glas rött till nudlarna för att lyxa till det lite.  Fint.
Ikväll blir det uteservering på bullen eller på min balkong!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag kommer inte längre i mina 26:or som jag hade i ettan på gymnasiet, men jag har sparat dem i fall jag nån dag kommer att komma i dem ^^

2010-04-02 @ 10:20:52
URL: http://myrslokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0