Jag får liksom ingen ordning på mitt liv

Jag är fett imponerad av mig själv över att jag inte somnat om än, hade ju varit rätt nice att krypa ner en gång till och sova till tolv. Men nej! Ska vara hurtig idag, Carro och moi ska trava omkring på galgberget och känna oss hälsosamma, wieeha.


(bara för att dom är så söta ihop)


Gårdagen blev rätt nice ändå, så fort jag smält igen dörren kändes livet mycket roligare. Gick genom FyllFuckingInge och ner till stoppan. Jag uppenbarade mig på el donko och hängde med dom andra civilklädda underbetalda iddisarna som vanligtvis jobbar där.
Sen kom min älskling och pussade lite på mig och körde mig till miss slevin. Hon var som vanligt lite sådär lagom bitter á la sofia. Fick den där känslan av att vara otroligt lyckligt lottad igen-.
Minglade vidare till dennis och mickan som planerade roadtrip, låter sjukt kul att bara packa in en massa skönt folk i en minibuss och draa till tyskland. Ska boka det redan nu :D
Och el grande finale gick till Jonas, åh vad jag älskar denna människa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0