up and away

Har precis borstat tänderna och ätit lunch med Jonas (frukost för mig!)Uppehöll ju honom hela kvällen så han inte kunde fixa matlåda så då får man la ställa upp. However, blev kornfilé, trattkantarellsås, potatis och lite sallad. Blev hyfsat gott faktiskt :)
Igår var jag ute och powerwalkade med Carro och sen fick jag mami att köra mig in till stan. Hon verkade på gott humör och tyckte att det var mysigt att få köra mig igen och påminde mig om alla de nätter och tidiga morgnar hon hade hämtat mig. Jag flinade lite och försökte komma ihåg, men det gjorde jag inte vilket istället påminde mig om vilka kvällar det kan ha varit.
Inne i stan träffade jag Sofia och tog en stor kaffe och klagade lite på livet. Det behövdes, kände mig bara så jäkla besviken, sur och ledsen. Jag bara kände att jag behövde sätta ner foten istället för att le och försöka låtsas som man tar vilken skit som helst. Jag är trött på det. Isåfall är jag hellre hatad av några. Orkar inte vara så jävla snäll och känna mig ledsen längre.För man blir lite ledsen när ens kompisar tänker ha fest på ens födelsedag och varken tänker bjuda en, eller har en tanke på att dyka upp och visa att dom bryr sig.
Vad hände där liksom?

However, efter det parkerade jag mig utanför Gastons för att vänta på Jonas (som igår varit min i 8 månader). Betällde lax, satt och myste och fortsatte på en kort walk genom stan igen.
Jag älskar honom så sjukt mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0