superpowerwalk! :)

Det blev en sjuhelvetes powerwalk med Carro idag igen. Har varit ute och knatat i över fyra timmar och det känns som fasiken. Nu har jag käkat linssoppa som jag själv kokat ihop. Den blev typ god även om det inte var tänkt riiiktigt som soppa. Råkade tappa bort tiden på facebook och vips var det överkokt. whatever det blev nice och jag var så ashungrig att jag hade kunnat klämma en pizza (har haft väldigt svårt för just pizza ett tag eftersom jag åt det en gång när jag hade solfrossa *not nice)



Ska städa rummet och duscha innan Jonas kommer. Hade bara tänkt o mysa och kolla på "fråga olle". Verkar ju dökul =)


Kommentarer
Postat av: Ellie

Bor du med en kompis eller har du flyttat tillbaka hem?

2009-09-09 @ 17:18:38
URL: http://myrslokens.blogg.se/
Postat av: Ellie

sv: jaha hur kommer det sig? Jo jag kan tänka mig det! :P

2009-09-09 @ 18:45:12
URL: http://myrslokens.blogg.se/
Postat av: Suzie

Kom hit så ska du få lite nudlar, kvinna <3

2009-09-09 @ 20:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0