nice nice, baby, nice!

Har haft en skitbra helg, lyckade utekvällar och underbara hemmafester. Alkohol har inte varit särskilt aktuellt även om jag har druckit lite cider och tequila rose. Inget "spy på trottoaren och däcka" då alltså, vilket känns helt rätt.
I fredags var jag hos Carro som hade dragit ihop en massa skönt folk. Vi satt där och drack lite, lyssnade på Carros skitmusik och asgarvade och en japansk animéfilm. Så kul :) Där på Carros balle fyllde jag även 19 år så det blev ett jävla oväsen med sången där :D
Sen bar de av in till stan där vi shakade loss på Tre Hjärtan. Jonas kom och hånglade upp mig på dansgolvet och när jag var helt svettig kände jag mig nöjd och traskade hem till baby.






Fick en massa nice presenter dagen efter. Mami hade bakat en stor rosa prinsesstårta och uppvaktade mig när jag kom in genom dörren. På kvällen kom lite polers som sjöng och blev lite småpackade. Efter det följde discobowling, riktigt nice kväll även om jag inte har varit med i ngt bowlinglag och har glittrig klubbjacka och glittriga dojs...:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0