måndag

Gbg var riktigt nice, så som bara jag och jonas kan ha det. bilder coming up!

nu sitter jag i bara handduk och klockan börjar väl bli lite för mycket för att man ska dra fötterna efter sig. Önskar att jag bara fick normal dygnsrytm och att det kändes lyxigt att sova till nio igen.
men men.
har börjat få lite panik typ över att inte vara stressad. Jag hade kunnat sitta i bara handduk hela dagen om jag kände för det (eller iallafall till simon kommer hem för det är bara i hans rum min dator fungerar)
planen är att käka ngnting och sen hoppas på att Ripen ska vakna.
eller så våldgästar jag dennis på hans jobb
eller så ringer jag och klagar tills sofia nappar

vettifaan. det är bara en måndag och jag är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0