Känsliga snokare varnas

Alltså. Igår gick jag och lade mig efter en fruktansvärd upptäckt och p.g.a. det (och lite annat) låg jag och vred mig till halvsex, utan att få en blund. Vaknade igen vid åtta och var skithungrig men jag vågade inte riktigt gå upp.
However.
Slö som jag är på att packa upp när jag varit iväg, så har jag bara låtit kläder och lite andra grejer ligga kvar i  resväskan. Då har min kära mor kommit på att hon verkligen behöver den väskan i helgen och rotat ut ALLT. Och då menar jag ALLT.



Så igår natt när jag ska gå och lägga mig så låg alla mina grejer på golvet och bara lyste upp hela rummet. Speciellt hrm... vissa grejer vars existens som jag och Jonas inte vill dela med andra, speciellt inte min mor.
Aj.
Ska försöka förbli osedd idag. Får väl spela död eller fly fältet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0