För jag tog faktiskt studenten

Sitter och är sådär stängningsspeedad och önskar att jag inte hade gått med på att jobba öppning på måndag. Som sagt, jag är ingen morgonmänniska. Men å andra sidan har jag inget bättre för mig förrutom att flänga runt på stan och vara lunchdejt åt mina nära och kära som till skillnad från mig har ett normalt jobb.
Okej, det lät lite väl bittert.
Så illa är det inte ändå, jag trivs sjukt bra med mitt liv även om det är ett helt annat tempo än när jag gick i skolan. Nu är det verkligen helt stressfritt; inga Strindbergsanalyser, inga spanskaprov och ingen jävla kulturhistoria som ska göras. Tomt, tomt och åter tomt.



Imorgon ska jag iallafall vara uppe innan tolv, städa, göra ansiktsmask. Sen ska jag dra in till staden och kolla på när Carro gör sin rastagrej.
Sen är det vin. Ah.

Kommentarer
Postat av: Suzie

Gull, kan du på fredag? Jag är ledig då! Puss

2009-09-11 @ 20:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0