keep rockin'

Ligger i sängen med datorn och lyssnar på Orup. "Lita aldrig på gifta män"- och tänker på Sofia. Hon är btw skyldig mig en shot.

Dagens outfit:Vit, uppknäppt, missfärgad, lite skrynklig skjorta missfärgad med GR (á la emsan)
Svarta, skrynkliga och för långa byxor med papperssmul i (från kaffekupongerna!)
Skitfula skor

Dock är dessa kläder nytvättade och jag är klar att dra igång mp3:n och mina nya hörlurar och traska iväg till jobbet. Stängning precis som igår med Robins skift. Kanoners!


Kommentarer
Postat av: sofia

HUR KAN JAG VA SKYLLDIG DIG EN SHOT NÄR DU UNDVEK MIG HELA KVÄLLEN UNGA DAM? HA, det här kräven en förklaring. för jag var besviken när jag inte fick träffa dig!!

2009-09-21 @ 19:42:05
URL: http://mydisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0