Dagens i-landsproblem

Alltså. Nu står jag inför typ världens jobbigaste jävla i-landsproblem. Jag har ignorerat det totalt i ett halvår men nu får jag helt plötsligt en tvångsaktig tanke att jag måste göra någonting åt helvetet.
Min mail. Mina olästa jävla facebooknyheter som bara strömmar in, flera om dagen. Det blir ganska jobbigt att se om man väl har börja tänka på det. Och jag vill poängtera att jag inte är sådär sjukt omåttligt populär som klagar på alla människor som bara vill skicka en massa fina mail till mig.
Nej. Det är rent facebookskräp som jag måste sitta och markera och radera. One by one. I morse hade jag typ 800 olästa. Nu är jag nere på 483. Det här är såå frustrerande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0