svinis eller halsböld?

Jag vaknade i morse och hade en skitskum känsla i halsen som jag trodde var dead and gone sedan juli. Nepp. Så var det inte. Min teori är att man skulle punkterat skiten i min hals istället för att proppa i mig en massa tabletter som man inte får köra bil på. Fuck.

However, jag tog mig till kravallås och mickan som hade bakat scones och grejat. Blev en riktigt nice brunch, lipandes till Sex And The City- filmen. Såå bra. Jag kommer aldrig sluta lipa till den och heller aldrig sluta hata Big. Vilken röv. Jag väntar spänt på tvåan som kommer i vår :)



Sedan packade vi in hela gänget i bil och körde till sushin.
Efter det blev jag skitdålig, höll på att däcka på bussen på väg hem. Då började jag fundera på vad som hade hänt om jag verkligen gjort det, typ svimmat av och blivit medvetslös. Hade mitt ihoptejpade pass varit en giltig ID-handling då?
Mamma tror att jag har svinis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0