låt oss bedja

Såå...här hamnade man till slut ändå. Black beauty sjunger på sista refrängen tror jag, hon blev knäpp igen. Ska fjäska för Smemil, han ska tydligen vara jättehaj på sånna här små katastrofer.
Nu sitter jag på biblan och har skrivit klart. Det är över en timme kvar tills Evve kommer in till stan. Jag börjar bli rätt hungrig.
Jag kan bli livsfarlig för mig själv i sånna här situationer. En timme i staden och det kliar i fingrarna att go bananas bland halmstad dåliga klädutbud.
Har inte ens gjort ett kontoutdrag sen i lördags och med tanke på att jag glömde mitt visakort kan jag ju inte ha varit sådär sjukt försiktig med min ekonomi den natten. Ska vänta tills jag hamnar bredvid en riktigt fattig jävel i bankomatkön, så behöver man inte känna sig så bedrövlig.

soo long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0