I don't want anything more than to see your face when you open the door

Ikväll var jag hos Dennis. Vi lyckades få tag i hemkörd kinesmat som (hör och häpna) till och med körde ut till kravallås.
Snabba som dom är dök dom upp på strandvallen inom kort, där stod en söt liten kines i grön jacka med en vit påse innehållande två portioner kycklingnudlar och självklart(..?)en burk pizzasallad.
Kalas.

Kollade på "just like heaven" och måste ha irriterat herr gustavsson med mitt lyckotjut. Jag är bara en sån sucker för happy endings. Hatar sånna filmer där folk bara dör och håller på. Typ som Romeo och Julia. Jag mådde skit flera veckor efter den filmen. Tycker att det är så fruktansvärt onödigt och förhastat att klunka girre när man inte tagit reda på fakta först. Blir lite upprörd bara av att tänka på det.


Kommentarer
Postat av: Malin

åh jag lipade som fan till den filmen!

2009-10-03 @ 11:43:16
URL: http://perfectspring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0