fuck you very, very much!

Mina blogginlägg kommer härmed bli relativt korta eftersom min sötnos känner för att dö efter en stund.
Idag var jag och evve på sture och lipade lite. Den första dörren vi knackade på var självklart martins. Dörren slets upp och ut tittade en snubbe med arg blick och härjat utseende. Rövarskägg och allt.
Men det mest skrämmade var att detta faktiskt VAR martin.
Jag hör hört att jag ser fräschare ut nu, det gjorde inte han :)

Imorgon ska jag, evie, onda susie, bitchiga ronja och bittra sofia iallafall gå på en teaterföreställning. Självfallet blire fika efteråt. Nice.

Jag mår emodåligt. Jag tror att det beror på mjukisbyxorna men jag är inte säkert. Säkert är dock att jag ska lägga ner det, mjukisbrallor, det är ändå fult och skänky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0