Black beauty i psykos

Igår blev min black beauty allvarligt sjuk. Jag blev skitledsen. Det såg ut som om hon hade hamnat i någon slags psykos, hennes skärm började rulla och hon såg lite galen ut. Hon var helt okontaktbar, så jag fick helt enkelt stänga av henne. Våra gemensamma stunder passerade som i revy framför mina ögon, så mycket vi hade gått igenom tillsammans (sen var hon jävligt dyr också, det ska jag inte smyga under stolen med)
Idag mår hon dock bättre, hon föreslog att jag skulle återställa henne, och hittills har hon varit lugn och fin.
Får se hur dte går.

Igår kväll satt jag och drack chai med Sofia i en frisk höstkyla. Vi smutskastade män, hyllade dom.
:)

Nu ska jag göra vettiga saker hade jag tänkt. Black beauty kanske gjorde så med flit för att jag skulle ta tag i mitt liv. eller var hon överhettad. Jag måste sluta ha henne i sängen.

Kommentarer
Postat av: Frida Nilsso

Mjasssoo...!Mitt gulligull. Du är så underhållande.

2009-10-06 @ 13:33:48
Postat av: sofia

åh ja de var fint att ses, ännu finare att veta att det inte var sista gången. PYSS på dig

2009-10-06 @ 17:37:55
URL: http://mydisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0