Times are shitty, but I'm pretty sure it can get worse.

I morse gjorde jag något som jag och typ resten av världen aldrig trodde att jag skulle göra. Jag gjorde rejäla vuxenpoäng och öppnade, på mitt eget (och Jonas') fantastiska initiativ, ett sparkonto.
Mest var det väl för att jag plockade ut liiiite pengar från dom där meningslösa fonderna igen och kände att jag behövde dämpa ångesten lite. Men pengar är liksom till för att användas, resonerade jag när jag traskade ut från Gina med en kasse, vars innehåll jag har glömt imorgon. Kände mig dock smått besviken för jag ödslade en hel timme på att ragga ett nitbälte på stan också. Utan resultat. Var till och med beredd att gå in på den där krimskramsbutiken mitt i gallerian för att upptäcka att den äntligen hade slagit igen. Vilken jävla otur. Var hittar alla emos sina snygga nitbälten då?



Jag ska bli mycket duktigare efter studenten, sluta göra hetsshoppingrundor i halmstads platta affärer och lägga ner ciggen helt hade jag tänkt. Det var trots allt lite väl flåsigt på brännbollen idag. Sympatilurrade med Dennis också trots att jag redan käkat frulle, men det var nice. Den lille mannen på vattenporten log igenkännande mot oss som vanligt. Jag undrar vad han tror att jag har för förhållanden för han känner verkligen igen mig. Sist (och sista gången !) jag lurrade ensam där frågade han mig var min kompis var. Aldrig mer ensamlurre.

Ska sätta igång med fillon nu, det är ganska på tiden. Fakk den första juni. Fakk.

Kommentarer
Postat av: Suzie

WOW! DU BLOGGAR!!!!!

2009-05-13 @ 19:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0