I will get donkyfied

Sitter i Jonas tysta lägenhet med energidryckerna på kylning. Ägaren till lägenheten dricker öl på Bullen och själv sitter jag med religion, naturkunskap, spanska, idrott, kulturhistoria och filosofi. Jag måste typ lära mig att tycka om det tror jag, men det känns fan inte som om det kommer till att gå.
Spanskan känns värst. Det är min favoritlektion- att skolka ifrån, vilket börjar märkas.
Bajset, säger jag bara, bajset.



Börjar fatta att jag kommer fastna på donken typ resten av mitt liv om jag inte ligger i och pluggar som en liten jävla skitiller sista veckorna nu.
Jag funderar hängning natten innan betygen sätts. Någon som är på? :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Maja Frederika Johanna Werdelin, jag ska producera 30 sidor kvalitativ text på en vecka. Ska vi jämföra vem som lider mest?

Lyssna på världens (för tillfället) bästa låt - Kelley Polar, Sea of sine waves.

2009-05-14 @ 19:23:55
Postat av: Suzie

PÅ, säger jag!

2009-05-14 @ 20:44:16
Postat av: Emma

Yey, Majsan uppdaterat! Fan fuck helvetes jävla kuk fitta på skolan din säger jag bara.. Men jeg älskar DEG!!

2009-05-14 @ 21:24:47
URL: http://jaggillarminmamma.blogg.se/
Postat av: sofia

JAA. heja oss. älskar kollektiva självmord!

2009-05-14 @ 21:34:39
URL: http://mydisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0