håll uuut

Slutat skolan för denna veckan, eller inte. Helgen kommer bli spiknykter med kör, plugg och jobb. piss piss piss på lördagen.
10- 16 Jobb på makkefakkedonken
17- 19 Fira daddy på födelsedagen (fan måste köpa present + vara trevlig)
Läsa in ett helt spanskaprov (PÅ 45 MINUTER) Yiiihaaa!
19.45- 22.00 Konsert i filtparken med kören (d.v.s. offentlig förnedring)

Idag fick jag två fina gåvor av min nk-lärare. Prisad vare Markus som gav mig en hemtenta och ett IG på provet om människokroppen. Vilken kille.
Det är typ som om det kommer bli krig eller något snart. Alla drar sig tillbaka till sina gömmor och sitter där med ångesten och dejter bestående av arbeten, prov och redovisningar.



Vill ni se ngt roligt i allt det tråkiga förresten? :)
Majsan kommer stå i filtparken och sjunga lama låtar två dagar i sträck. Som socker på kanten kommer hon att ha en röd skitful klänning på sig också. Sugen?

Kommentarer
Postat av: Suzie

Vi måste ha den där pluggdagen någon gång och det där kollektiva självmordet med för den delen.

2009-05-17 @ 21:04:40
Postat av: Anonym

jag vill dö.

2009-05-18 @ 08:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0