bananas are for monkeys

Jag äter banan och väntar på att motivationsfen ska komma och leverera some good shit for a woman in need. Har inte träffat henne på typ två år så jag tror att mitt dåliga samvete kommer få råplugga allt som ska råpluggas.
Spanskaprovet är avklarat vilket känns jävligt skönt.
Satt ensam i spanskasalen eftersom mina hela två kursare inte dök upp. Fine, tänkte jag. Man brukar ju alltid ha liite fördelar om man gör ett prov ensam tillsammans med en lärare, även om det hade varit enklare om det varit en sexig kille eller ngt som hade varit där istället för en blond kärring som för längesedan idiotförklarat mig. Eller tror hon att jag lider av kronisk lathet, jag vet inte.

nepp. religionsrester, kulturhistoria, filosofi och förhoppningsvis Jonas till efterrätt ;) ngn form av belöning måste man ge sig, även om jag betett mig som en bitter gammal kärring med höftproblem de senaste dagarna. Måste sluta wayna hela tiden..


Kommentarer
Postat av: bajsbruden

vill dö

2009-05-26 @ 01:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0