swingparty

Står i skolan och har naturkunskap. Det är helt okej faktiskt eftersom jag gör min fördjupning. Fördjupning brukar innebära att söka på internet och hittills har jag kommit till facebook och slagit upp en undercoversida på wikepedia.

Somnade vid ett igår, träffade den där Kristoffer eller Stoffe som han kallar sig. Tittade på en askass film som jag inte orkar minnas namnet på. Jag hade roligare med herr berg på swingmötet måste jag säga. Lärde mig inte jättemycket som jag inte hade liite koll på innan om man bortser att man inte ska hälla i sig massa lightcola och kaffe innan. Var grymt kissenödig i en och en halv timme typ. Och... så lärde jag mig vad centerö och swingparty betyder. swingparty hade enligt Pontus ingen dasant betydelse haha.

Dagen har börjat dåligt. Jag tänkte lyxa till det lite med frusna bär till mina frulleflingor, en påse hallon som jag öppnade igår. Kanten har en jävla zipöppning men det fattar liksom inte min kära mor. Hon har öppnat i BOTTEN också, nej, hon har slitit upp  halva jävla påsen. Jag behöver ju inte säga vad jag gjorde den närmsta kvarten. Surt.

Tio minuter sen med Tobey som ursäkt att det gått långsamt vid skåpen, så ska jag precis göra min entré när jag tvärstannar ca två meter framför ett blänkande och groteskt organ. Och då snackar vi inte Markus bodyparts, utan ett riktigt hjärta. iuh.


Kommentarer
Postat av: sofia

whore!! va har du för fördjupning???? VA?

2009-01-15 @ 18:10:54
URL: http://mydisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0