Njaaa...

Tur
Kanske vinner du idag på lotteri.
Hälsa
Du kan känna dig ganska pigg på förmiddagen men efter lunch kan du känna dig rejält seg. Din hälsa i övrigt är det inget fel på idag.
Ekonomi
Pengar har du just nu smått om, men det ljusnar vid horisonten.
Arbete
Idag tycker du att ditt jobb är mycket tillfredsställande och arbetar gärna över. Det var länge sedan du kände sådan arbetsglädje.
Kärlek
Just nu kan du tycka att ditt kärleksliv inte är vad det borde vara. Kanske är det känslan att vara bunden som gör dig nedstämd.
Relationer
Just nu har det varit en jobbig tid hemma och du känner att du behöver komma ut och umgås med vänner.


Nej. Jag har ingen som helst jävla lust att jobba över, vad det nu än innebär. Och jag känner ingen direkt arbetsglädje. Nej, jag blir verkligen inte nedstämd på tanken att vara bunden (tied up? haha). JA, jag vill komma ut. JA, jag är seg, så seg att jag inte orkar lyfta på röven och ta bussen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0