Get a life

Det är märkligt det där med min statistik. Vilka är det som är så tröga så att de fortfarande läser min blogg när det var typ 50 år sedan som jag uppdaterade? Jag har mina funderingar.

Jag vaknade av "when I grow" idag. Det är världens sämsta larmsignal men vaknar... Ja, det gör jag.
Satte klockan på halv åtta för att påminna Dennis om att han skulle packa ner mina cigg i London. Det blev ju lite hastigt och lustigt (?) när vi lämnade hans place i lördags. Jag har ett svagt minne av att det är Emma som jag borde skylla på eftersom att det var hon som packade mina grejer. Fast hon kunde ju inte veta att jag lämnat cirren på ballen.

Sen vaknade jag en andra gång. Det var Sofia. Cyklade in till stan och blev bjuden på te och nytt skvaller. NIce ;)

Nu står jag (eftersom vi inte har några jävla stolar i skolbiblan) och väntar på att min särmatte ska börja. Fan jag har inte läst matte på aslänge så jag får hoppas att resten av gruppen är aströga.

Smell yah later!

Kommentarer
Postat av: Suzie

Tack för att du kallar mig trög. Jag ska ge igen :(

Jag har läst ditt finskabastubrudinlägg miljoner gånger :)

2009-01-13 @ 20:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0