All you have to do is jump over the moon

Det här är psykiskt såväl praktiskt omöjligt att åstadkomma på en pissig onsdag.

- Det jävla cv:t som för övrigt består av massa patetiska överdrifter
- Personligt brev som ska få mig att låta som en trevlig och ansvarsfull person
- Artikeln om kossan som höll på att drunkna eller något
- Lära mig andragradsekvationer...Ehh..? (sry för pessimismen, men det ser inte jätteljust ut eftersom jag fortfarande inte hajjar efter 3 terminer i matte B.)
- Jag hatar att säga att jag fortfarande har det kvar men... Kulturbajshistorian!
- Träna
- Lära mig "I say a little prayer for you"
GAHH!



Jag tror att jag håller på att bli rejält "hemma" alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0