There is no future, there is no past. I live this moment as my last.

Idag sket det sig rejält. Jag vaknade 7.20, helt i sin ordning. Förrutom att jag var helt förstörd över en jävla dröm som självklart handlade om honom. När jag satte igång datorn för att få lite musik fick jag det rätt i ansiktet.
Hur kan då gå upp, tvätta ansiktet, äta frukost och gå till skolan? Vafan är det bra för?
Så jag gick och lade mig, sket i frukost och skolan. Har inte haft någon som helst aptit idag, låg i min säng till klockan fyra, vilket är väldigt konstigt när det gäller mig.
Visst gick jag upp och städade och läste spanska, men det var väl över den jag somnade.

Sen räddade Emma mig. Hon är underbar, så fett med energi jag fick av henne. Måste ha min dagliga dos av mochafrappe och Emma, annars dör jag.




Btw, så lämnar vi landet v. 40. Jag längtar stört mycket.

Allt skiter sig nu. Det går utför. Jag tar bara det som jag redan har gratis och matten blir då kvar som något jäkla hjärnspöke.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha,, yeya majsan har uppdaterat (Y),, hur e det med deij gumman? kan vi inte bli aspackade och pissa på norrmän?? jag tycker det hade vatt jättekul. vi hade kunnat kedja fast dom med handbojjor och hela paketet :D:D jag e sjuk btw.. men ska nog ta meij in till staden senare, men orkar nog inte eldsberga ikväll :( glöm inte bort att du är underbar, fantastisk och helt otroligt värdefull för meij <3

2008-09-12 @ 12:38:03
URL: http://jaggillarminmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0