Vuxen

Idag är jag fruktansvärt seg. Det måste ha synts på mig eftersom en jävla telefonförsäljare rent ut sagt kastade sig över mig. Idag ser jag tydligen ut att gå med på allt. Eller något.
Fick även ett annat erbjudande från Tele2 där man skulle pricka för 50 saker som man uppenbarligen skulle ha gjort innan man blev vuxen. Töntar. Det var ett satans fjäsk alltså. Tror de att det tilltalar mig mera för att de har grejer som "hånglat med en främling" med?
Om det intressear någon så hade jag gjort det när jag var 15, och då var jag jääävligt långt ifrån vuxen.


Through good and bad times, I will always be the same


Är fortfarande i det där tillståndet där jag skulle kunna somna där jag stod. Retoriken var dock värst. Jag tvingade ut Jakob för cigg så att vi kom försent och läraren kändes osäkrare än när hon upplyste hela klassen om att hon nästan blivit påkörd igår.

Blev lite mer uppåt av koffein och Emma iallafall så nu ska jag dra iväg och ha konsert. Vi slapp iallafall vara utomhus.


Kommentarer
Postat av: Lupum

vem e du på bilderna?

2008-09-17 @ 12:25:54
URL: http://lupum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0