"Vi hade iallafall kul..."

Förresten så har vår nya idrottslärare satt ribban för våra prestationer detta året.
Jag vet inte exakt vad som hände under den timmen men man kan väl med säkerhet säga att det var kul att titta på. Jag är en dum och hånfull människa i situationer som dessa, jag kan inte hjälpa det.



"Vi hade iallafall kul" (Och jag har fan solat för mycket)
- säger vi när betygen ska sättas.

Tack till Den-som-inte-kan-nämnas-vid-namn-eftersom-jag-har-förträngt-det, för en idrottslektion som hade passat bättre som ett YouTube- klipp.

Tänkte precis säga att jag bara skulle dra iväg till Mallan när jag råkade titta ut genom fönstret. Jag tror att det haglar och just nu så straffar Gud mig för att jag lät min enda varma och regntäta jacka flytta till Donken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0