Fredagssjukan

Det är samma sak varje fredag. Samma ångst, samma vaga känsla av panik.
Jag vet inte varför. Kan bero på att två uppgifter som ska vara gjorda tills på måndag inte ens är påbörjade. Kan vara att alla är så pepp på att ha helg och festa röven av sig. Min dag är inte fredagar. Jag är seg och demprimerad efter en störig och politisk inkorrekt tecknad film på kulturhistorian. Jag gick ut hur hörsalen och fixade håret och rengjorde min piercing.

Skitskola. Det är inte konstigt att mina värsta karatefyllor har varit på just fredagar.
Lördagar is the shit.
Men imorgon, då ska jag tydligen kolla samtida konst på den jävla kulturnatten. In my ass.

Jag har varit någon helt annanstans idag. Jag saknar honom.


Nu ska jag duscha och ringa Malin. Det blir tjejkväll ikväll. Jag orkar inte hänga på Emma till Sennan. Hörde rykten om att Sennan består av en väg, typ tio hus och nada bussförbindelser. Jag vill INTE hamna på en sån fest igen.
Så hon får väl dricka upp Razzen dårå. Hahah. I bästa fall kanske det blir nyår i repris ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Majsi, jag älkar deij så in i helvetes mycket.. Jag vet inte vad jag ska göra för att du ska bli gla,, men snart åker vi iaf.. :D



och btw, jag drack inte upp razzen ;) <3

2008-09-06 @ 08:02:56
URL: http://jaggillarminmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0