Ditthoroskop.nu > in my ass <

Kärlek
Om du har ett förhållande kan du idag fundera på hur det skulle vara att vara singel. Du kan få en längtan att få vara självständig.


HA HA HA. Jag älskar det här. För jag är ju så grymt bunden till min pojkvän. Vi har ju knappt en ledig stund ifrån varandra.
På tal om horoskopet som skulle gälla för idag, så har jag verkligen letat efter någon attraktiv person som jag ska falla för men det har varit jääävligt torrt måste jag säga. Inte för att jag bara sett fula människor, men det är ju ingen som man skulle se som något direkt hot mot mitt stadiga och kärleksfulla förhållande.

Nä. Nu ska jag hoppa in i duschen för Majset har fan varit på Nautilus och svettats. Det är lite jävligt med det stället för man måste liksom gå förbi alla satans affärer. Så jag ska prova min nya topp också hade jag tänkt.

Imorgon är det helg!
Sup och svälj?
Någon? :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Maja! du är mitt öronvax och du är finare än nyrökt lax <3<3<3

2008-09-04 @ 21:11:28
URL: http://jaggillarminmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0