And the songs they get louder

Trots Suzies tappra peppförsök så gjorde jag inte kemiprovet idag. Så nu har jag skjutit upp det ännu en vecka, bara för att jag tycker att det är så fruktansvärt kul att ha det hängandes över mig.



Det har varit en märklig dag idag, har hunnit vara nästintill alla mina jag. Känner mig som världens mest patetiska människa, men efter en pepp-kaffe med Sofia är läget nästan upprätt igen. Vissa saker kommer alltid hända i samma följd, samma känsla kommer alltid dyka upp i vissa sammanhang. Och jag kommer alltid att säga saker som jag inte borde, och tvärtom såklart.
Önskar verkligen att jag fungerade som jag ibland tror att jag fungerar.
För ibland bryr man sig inte. Och ibland bryr man sig.

Kommentarer
Postat av: Suzie

Nu jävlar gäller det på fredagen!

Kunde Fredrik få två poäng under VG så kan vi det!!!

2008-10-10 @ 21:43:44
Postat av: Malin

Skjut aldrig up till morgondagen var du kan göra i övermorgon. :)

Oroa dig inte, du kommer att fixa allt galant. Både nk och annat.

2008-10-10 @ 22:14:20
URL: http://perfectspring.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0