Jag är avtändande för tekniken

Sitter och är allmänt frustrerad över allt tekniskt. Lyssnar även på människor som vill ha kolakaka, sex och dubbel fontänorgasm. Jadu. Välkommen höst. Det är nu man önskar att man faktiskt pallade satsa på en bra kille i somras. Då hade man ju antagligen fått det här garanterat.

Too bad då.



Idag har jag isolerat mig på biblan med lyckat resultat. Satt och tryckte i mig en påse dyrt naturgodis från hemköp och kände mig allmänt jävla nöjd eftersom jag precis hade sprungit en halv mil. Det bör kanske tilläggas att det var första gången jag inte skolkade från Stureloppet. Jag har umgåtts med kemin (eller lenin som det blev i T9's ordlista)
Det var otrevligt, men jag kände mig ändå lite klokare när jag halvsprang iväg mot the phone house. Ny mobil med täckning i. Derru!

När jag kom hem så blev det ju som väntat inget plugg. Sa ju i och för sig att jag ville vara ifred med kemin och gick in på mitt rum. En halvtimme senare dyker mami upp i dörren och då hade jag tydligen glömt boken på köksbordet. Illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0