Tråk minus koffein= DÅLIGT

Sitter och känner mig ganska zombie. Lagade mat när jag kom hem för det luktade så oätligt ifrån matsalen idag att det inte ens fanns på tankekartan att gå dit. Mina egna kock-kunskaper bjöd på potatis och sojakorv med havremjölkssås. Låter rätt mysko om jag får säga det själv, men den där havrehistorian har en benägenhet att bli sådär lagom tjock så jag blev rätt nöjd faktiskt.

På tre nätter har jag sovit kanske 9-10 timmar. Det är verkligen för lite för en som måste ha det PER NATT. Funderade på att väcka mig med koffein när jag kom hem. Sen kom jag på att en droppe koffein hade känts som att dricka olja ur fritösen på jobbet. Lika lockande ungefär. Egentligen får jag väl skylla mig själv för det var ju liiite onödigt att hinka i sig fem koppar kaffe för att jag skulle vara alert och orka plugga spanska hela natten. Jag pallade till 23, sen var jag helt slut i huvudet. Men inte i kroppen vilket resulterade i en sömnlös helvetesnatt. Yes.

Idag har jag varit sällskap för en liten dam som skulle pissa i mugg. Det kändes skönt att det inte var jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0