If you only would let me set the rules

Sitter nyklippt av Emma och är sjukt rastlös. Min rastlöshet brukar resultera i att jag helt plötsligt vill få klarhet i allt. Ungefär som när man vaknar upp bakis och vill styra upp sitt liv.
Lät Elin köra den där psykologigrejen på mig igår. Mycket blandade känslor och ännu mer förvirring. Jag kom iallafall fram till att jag har ganska schysst balans i livet, förrutom det satans pluggandet. Jobbet har jag ju dragit ner på rejält vilket känns ganska befriande och liite trist. Men det jag gör är bara en piss i nissan. Ibland en kul piss, ibland totalt onödig.

Fick nyss höra att jag var för känslig. Say whaaat?! Jag blev ganska upprörd faktiskt eftersom att jag typ strävar efter att vara lite mer finkänslig och lite mindre kall mot människor som råkar göra inträde i mitt liv.
Visst har jag mina känsliga punkter- det har varit två killar av alla idioter man råkat ut för som har lyckats framkalla smärre skador under de senaste åren. Inget värre. Det är jag som är mannen. Right?



Nej. Nu ska jag plugga. Jag och Sofia slogs om vår nya idol idag, och jag lyckades ta hem ett byte. Få se hur det går.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag bara undrar, vem slogs vi om? om det var boken fanns de ju fler ;)

2008-10-14 @ 20:08:52
URL: http://mydisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0