I don't know what's right, I only know what's mean

Jag har satt mina elaka planer i verket. Backstabbing.

Sitter med fliken kulturhistoria uppe och gör allt annat. Som vanligt alltså. Nu har jag iallafall kommit på vad jag ska vara på lördag, blir Kate Perry med förutsättning att jag hittar en rosa klänning. Kom även på att mina kära vänner var så söta att de gav mig en presentcheck på systemet när jag fyllde 18. Så nu är det dags att kräva utköp eftersom de spanska dryckerna börjar tryta.

zZzZ- jag pallar inte mer. Den stackars bruden ser ut lite som en avrättad påfågel. Det ska tydligen betyda att man ville visa hur aristokratisk och överlägsen man var. Sen skulle man få snygg hållning, men här under kan man ju ha vilken jävla hållning som helst. Jag tror på teorin om att kragen användes med syfte att hålla hårlössen borta från kroppen och tvärtom. Äcklon. Ta en dusch istället liksom.




Idag somnade jag jätteskönt på kulturhistorielektionen. Vaknade av mensvärk och att filmen var slut, så jag drog till vilorummet och krävde ström. Märklig känsla.
Det var värt att vila lite för sedan kunde jag delta i den ytterst ansträngande idrottslektionen. *nooot..
Fick massage och dessutom ett löfte om ett armband av min idrottslärare eftersom jag hade bäst tid på Stureloppet i klassen. Höhö. Jag är så sjukt otränad egentligen så att det är pinsamt. Men. Imorgon ska jag och sällskap ut och springa i Mellbystrand. Är väl dags att ta tag i konditionen kanske... .

Ska duscha nu, jag bara kände hur hårfästet kliade när jag såg den jävla bilden.

Kommentarer
Postat av: sofia

var armbandet fint? :D:D

2008-10-23 @ 00:10:23
URL: http://mydisguise.blogg.se/
Postat av: sofia

maaaaja du måste kolla attliggas blogg. han har börjat skriva igen!!! :D

2008-10-26 @ 17:01:49
URL: http://mydisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0