It takes some bad for satisfaction

[Saturday Nights by Hello Saferide]
[Life is wonderful by Jason Mraz]
[This is the life by Amy Macdonald]


Sitter och är medveten om hur fräsch jag är på en skala ett till tio. Tänkte ju hoppa in i duschen så fort jag satte min kvaddade fot innanför dörren, men liksom alltid så kommer det ju saker i vägen. Ibland är det otrevliga saker som släktkalas och ibland trevliga saker som gamla bekantskaper som poppar upp som från ingenstans.



Förresten.
Jag är beredd att bjuda Tobbe på cigg imorgon för att få veta vad mina skarpa sinnen har lyckats undgå .


Kommentarer
Postat av: sofia

WHAAAT VAD HAR HÄNT??? eller syftade du på bilden. jag försov mig idag. känner mig allmänt korkad. vi ses imorgon hjärtat!

2008-10-09 @ 09:42:13
URL: http://mydisguise.blogg.se/
Postat av: Suzie

INGA CIGG!

Vi måste klara provet!

(om vi säger att vi är siamesiska tvillingar så kanske vi får sitta nära varandra :))

2008-10-09 @ 14:43:04
Postat av: Malin

Hahaha nejnejnej.

2008-10-09 @ 21:40:13
URL: http://perfectspring.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0